Monday, June 1, 2009

curiousity...

dalam hidup selalu ada cabaran kan?
i have always thought that all obstacles that came in my way is all a test..
dalam hidup jugalah
selalu juga ada soalan-soalan yang timbul di kepala
dan tak terjawab

1. naked_professor11

- sampai sekarang aku tak tawu dia ni siapa
-bila buka profile takda plak
-plik la jugak
-knapa profile dia takda ek
-hum..dah la..lantak dia la..

2. honesty
-payah kan tawu seseorang tu jujur ke tak
-tambah(+) lagi orang tu pernah tipu kita...selalu pulak tu
-aku patut percaya atau tak?
-aku ni dah la senang ditipu
-haisy, pening...pening...
-selalunya pilihan ada dua ja
kepercayaan:
-ya atau tak?

3. btol ker semua ni..
-ada banyak betul perkara yang payah sikit aku nak percaya
-contohnya macam:
--aku ada kawan?
--aku da sekolah?
--aku kat boarding school?
-bila fikir balik, macam pelik aku dah lalui macam2 kat dunia ni
tapi tu lah keajaiban Tuhan
-subhanallah

sampai ctu jer...salam..

Labels:

4 Comments:

Blogger naked_professor11 said...

siapa yg tpu awk tu..???
bley saya tau jujur dlm apa..???
harap awk x kesah kongsi masalah...

June 1, 2009 at 8:23 PM  
Blogger sitimaryam said...

dya x tpu saya terok sangat pon..
cuma suka sangatwakenabeb-kan saya..
tu jer..
sekarang ni saya tengah nak mengembalikan kepercayaan saya kat dia..
awak doa2kanlah yer..

June 2, 2009 at 2:22 AM  
Blogger naked_professor11 said...

mungkin dia nk mlwk je kot...
cuba la tny dia knp dya wat cm tu...
thats all..
prof..

June 2, 2009 at 8:15 PM  
Blogger sitimaryam said...

okok
i'll try..

June 2, 2009 at 9:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home