Tuesday, March 17, 2009

kekonfiusan melanda

salam.

penah ark walau sekali lam idop korang, kepala otak korang diseru dengan banyak giler[memang x terkira banyaknyer!] persoalan-persoalan yang korang tak tawu saper boleh jawab suma tuh...pastu diburu pulak ngan ke-konfius-an yang menggila hingga ke tahap cipan[paling kritikal bagi diriku buat masa sekarang..], tapi jangan risau, masih boleh dikawal..

aku dah pening sangat dah..

patot ker aku masok campor atau tak

kalau aku x masok campor sekali,

aku takut ada orang akan disusahkan

tapi nanti

kalau aku masok campor

aku takut masalah akan jadik lagi besar[n memang aku x maw benda macam tuh terjadi]

ceriteranya camni
M had crush on me. ok, fine then. n yes, i knew bout it..and M2 ny plak tetba nak uji si M ny..aku pon tataw dya uji cmana n knapa???yang paling tak paham skali knapa dya nak wat camtuh..sedangkan memang x da kaitan ngan dya..ntah la.aku pon da tatawu nak tnye saper da.

1 lagi plak pasal si M ny, kengkadang dya wat diri sniri cam bf aku lak[walaupun maybe dya xda niat un nak wat camtuh]. citernyer---

M2 pinjam aku nyer barang
n then bwat2 cam tanak bagi balik
cam besa, si M2 ni memaen jer
aku pon tawu dya memaen
pastu tetbe
si M ny maybe emo semacam
pegi la warn si M2
suoh bagi balik barang akuh

masalahnyer skarang
aku pon kool jer
dya pulak nak tlebih emo
padahal xda kaitan pon ngan dya sepatutnya

hum...
macam-macam~~

ok lar..tu jew nak dikongsikan..tata

Labels:

3 Comments:

Blogger naked_professor11 said...

hye..sy tertarik baca kisah awk ni...
sy harap awk sudi trima sy jd sahabat awk..
kalau awk sudi sy nak berikan sedikit pandangan...anyway nice to know you...

April 9, 2009 at 6:09 AM  
Blogger sitimaryam said...

This comment has been removed by the author.

April 14, 2009 at 8:20 AM  
Blogger N said...

hallu..juz drop by 2 give advice..hehehe..hope u dun mind!conficius said never get confuse!! bear it in mind fren!!

April 14, 2009 at 12:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home